Գովազդատուներին Կայքերի տերերին Գովազդային գործակալություններին



Մեդիապլանավորում

 

Մեդիապլանավորումը գովազդային արշավի կազմակերպման և արդյունավետ անցկացման կարևորագույն գործիքներից է: Մեդիապլանավորման կարևորագույն խնդիրը գովազդային բյուջեի առավել արդյունավետ բաշխումն է:

Ինչ է այն տալիս`

     - Միջոցների ծախսի հսկողություն,

     - Ցուցադրման ծավալների հսկողություն (ըստ ցուցադրումների, ըստ անցումների),

     - Մեդիացուցանիշների հսկողություն (ընդգրկվածություն, անցումներ):

 

Մեր մենեջերները պատրաստ են աջակցել Ձեզ գովազդային արշավի պլանավորման հարցում:

 

Բեռնել օրինակը